“Horus Group” почала співпрацю з покупцями волоського горіха в Туреччині

main_turkey
Представники “Хорус Груп” та “Rempa” на складі “Хорус Груп”. Домовлення про постачання горіха

З радістю повідомляємо, що наша компанія почала співпрацю з покупцями волоського горіха в Туреччині. У рамках цього, до цієї країни у першій половині листопада 2016 року була відправлена ​​перша товарна партія волоського горіха.

У процесі відправки партії ми поспілкувалися з представником турецької компанії “Rempa” Муждатом Язаром про горіховий бізнес в Україні.

 

 

 

На що Ви звертаєте увагу, обираючи постачальника волоського горіха?

turkey1
Партія горіха на складі, підготовлена “Хорус Груп” для огляду покупцем перед завантаженням на авто

Для нашої компанії важлива, у першу чергу, якість продукції, що закуповується. Ми працюємо на ринку України більше 10 років і часто зустрічалися зі спробами продажу неякісного горіха.

Тому, перед покупкою, ми перевіряємо буквально кожен мішок волоського горіха, який ми збираємося придбати. Під час співпраці з компанією “Horus Group” нам було надано всі необхідні документи на товар, а також саму продукцію для ретельного огляду та перевірки.

Я особисто побував на складах “Horus Group” у Дніпрі та Черкасах. Чим я був приємно здивований — всю партію горіха для нас було акуратно розставлено ​​на складі для всебічного доступу. Ми легко перевірили 100% мішків горіха. А це дуже важливо, адже є різниця: коли горіх зберігається в гаражі навалом, або у просторому складі з легким доступом до будь-якого мішка.

 

Чому Ви обрали “Horus Group” у якості постачальника?

turkey2
Процес завантаження волоського горіха зі складу “Хорус Груп” на авто

Я вже звертав увагу, що ключовим критерієм для вибору постачальника для нас була якість закуповуваного продукту.
Приємно мати справу з компанією, яка працює з дотриманням усіх домовленостей, правил і формальностей.

Я побував особисто на складах Horus Group. Крім самої якості горіха, я переконався і в якості його зберігання: склади чисті, обладнані термометрами, вологомірами. Головний склад має зручний під’їзд; він великий, і там легко перевіряти товар. Якість зберігання — це важливий елемент. Він додає мені впевненості, що горіх у такий ранній сезон не почав пліснявіти.

Також,  компанія “Horus Group” самостійно організувала транспорт із доставкою на наш склад. Ми тільки узгодили вартість — всю організаційну частину взяли на себе вони. Іншими словами, ми домовилися з представником “Horus Group” про час навантаження, а всі організаційні моменти ці партнери вирішили самі: коли представники нашої компанії приїхали, фура вже була готова до завантаження. Ми спільно зважили її “порожньою”, перевірили якість товару, тоді партію при нас завантажили на авто, і потім ми зважили фуру вже навантаженою.

Такий підхід до клієнтів, безумовно, викликає прихильність до себе.

Партію горіха було зважено на сучасних автомобільних електронних вагах.

У загальному підсумку — кожен ланцюжок продажу, починаючи від попередніх переговорів, огляду товару на складі та закінчуючи завантаженням, зважуванням і взаєморозрахунками, — залишив тільки позитивне враження.

 

Що Вам найбільше сподобалося у співпраці з “Horus Group”?

turkey3
Завантаження горіха на фуру

З власного досвіду можу сказати, що багато компаній на стадії переговорів обіцяють одне, а за фактом виходить зовсім інше, як в плані якості, так і в плані ціни. Будь-який бізнес — це перш за все люди. Так ось, люди в “Horus Group” — це ті, хто виконує свої зобов’язання, це люди слова: домовилися — зробили.

За рахунок того, що компанія має власну мережу прийому з контролем якості вхідного горіха, “Horus Group” реалізує товар відмінної якості, а це для нас дуже важливо. Власне, ці два моменти нам і сподобалися.

 

Що б Ви порадили іншим постачальникам?

clipboard02
Завантажена товарна партія прямує на вагову для зважування горіха

Я б порадив, у першу чергу, вчитися продавати якість і працювати чесно. Зараз клієнти купують не тільки товар, вони купують і сервіс до нього. Як я говорив вище, такі речі, як пропозиція доставки, гарний чистий склад, поряд із якістю товару — це те, що схиляє до подальшої співпраці. На жаль, дуже часто постачальники в Україні лукавлять і обманюють покупців, розраховуючи отримати від них разовий прибуток: адже покупців багато, обдуривши сьогодні одного, завтра можна чекати на іншого. Це неправильна політика, такі продавці не затримуються надовго на ринку або не розвиваються, а їхня негативна репутація псує ставлення до всіх постачальників у країні. Тому потрібно бути чесним, “прозорим”, будувати довгострокові відносини з партнерами по бізнесу.

 

На закінчення хотів би подякувати команді “Horus Group” за якість горіха, налагоджену роботу, професіоналізм співробітників та індивідуальний підхід до роботи, принаймні, з нами. На власному досвіді “Rempa” переконалася, що “Horus Group” — надійний, гідний та пунктуальний партнер.

Comments for this post are closed.